Wednesday, July 12, 2006

ROCKY BOY

Vet dere hva!
Jeg har "funnet" igjen barndomskompisen til Arak, Rocky Boy. Han er 18 år nå og har det bare bra. Har maila litt med eieren hans, og han er fortsatt den lille søte rakkeren han alltid har vært høres det ut til.
Jeg var namlig inen på hestemarked å kikka litt, og søkte på navnet hans, og der traff jeg faktisk blink. Her er hjemmesiden til de som eier ham nå (og der han kommer til å være resten av sitt liv har jeg forstått). han står på et sted som heter Vuddudalen i Levanger kommune, og jeg leste litt på siden til eieren, og det høres veldig fint ut der. Får vel nesten hive meg rundt en dag å sette igang å scanne bilder jeg tror jeg...hihi:)
Ellers lite nytt for solen. Blogger nok mest i hobbyloggen min, og ellers driver jeg med jobbsøknader og CV og greier.

Hilsen Ann Sissel

No comments: