Saturday, July 15, 2006

Dressurstevne i Skien 15.juli


Heia!
I dag har jeg vært med Arak & Co. på dressurstevne i Skien. Måtte stå opp utrolig tidlig i dag (05.00), men det var det absolutt verdt! Det var kjempemorro å se Arak i aksjon, og jaggu stakk ikke han og Carina av med en delt førsteplass! Det var bra jobba av begge to det! Har tatt masse bilder av begge to, og legger dem ut i sånt kjekt album. Det finner du HER.Det ligger også link i menyen til høyre.

Det som var ekstra morro av å få treffe Lise og Hennie, som eide Arak i Hammerfest. Syns det var orntlig hyggelig å hilse på dem, og det ble nesten litt sånn "gamle-eierne-til Arak-treff" det her:) HIHI! mangla bare Nora og Lise fra Bodø og de to som hadde ham før meg igjen, så hadde alle vært samla...Den ponnien setter spor etter seg altså!

Har også tatt noen bilder av en to andre hester som står på stallen til Arak. Den ene heter Phillip (eller fillip?) og den andre fikk jeg aldri med meg navnet på, men det er visst en connemara-ponny. Skal lage en egen CD til de to hesteeierne, sånn at de får bildene i full format, for oppløsningen her på kjerm er ikke noe å printe ut hvis de ønsker det. (Tar det med neste gang jeg er i stallen, eller så sender/gir jeg dem til Carina og Irene)

Nei, nå er det kvelden her altså! Er litt trøtt nå...

No comments: