Monday, May 08, 2006

LITT NYTT

I helga var jeg på besøk hos gullet igjen. Så på mens Carina og Arak hadde dresurtime (de var veldig flinke syns jeg) og så gikk vi en fin tur i sola etterpå. Det er første gang jeg ser hvordan det ser ut der han står når det ikke er snø der, og de har virkelig alle forutsettninger for å drive med hest der oppe!!!Kjempefint dekker nokk ike helt å bskrive området, men det var det altså...og vel så det....

Jeg drev å rydda i noen papirer og esker her om dagen og da dukka det opp en tegning jeg hadde lurt lit på hvor hadde blitt av. Dere skjønner, da jeg gikk første året på videregående så var det ei jente der på tegning form og farge som var så innmari flink å tegne, så jeg spurte om hun kunne tegne Arak fra et bilde, og det kunne hun. Så det var dette bildet jeg fant da, og har gjort det om til en del av bloggen her.

Satser på å få tid til å legge ut litt flere bilder her etter hvert. Akkurat nå går det i 100% på skolen, så det blir lite tid til annet (snek meg til litt tid å lage om bloggen her i dag da).

Så foreløpig er det ikke så mye her, men det kommer nok etter hvert.

Ann Sissel

No comments: